×
منو
 
 
 
 
 
 
ارتباط با کارشناسان
 
 
پشتیبانی در انجمن از طریق سیستم تیکت پشتیبانی و تلفن می‌باشد و توصیه می شود از آموزش راهنمای کامل سامانه که برای شما کاربران گرامی آماده شده‌است استفاده نمایید تا بتوانید از تمام قابلیت‌ها و امکانات سامانه پاسخگویی الکترونیکی استفاده نمایید.
 
ارتباط از طریق تلفن با کارشناسان انجمن
پشتیبانی تلفنی در انجمن برخودردار بوده و ما به تمامی کاربران که به صورت تلفنی نیز تماس می گیرند تاجایی که نیازی به تیکت پشتیبانی نباشد به صورت تلفنی پاسخ می دهیم اما در بعضی موارد، کابر موظف است تیکت پشتیبانی ارسال کند تا بتوانیم به کاربر پاسخ دهیم.
 
جهت ارتباط با کارشناسان انجمن می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های موجود با ما تماس حاصل نمائید.
 
 
در این آموزش می خواهیم در مورد سامانه پاسخگویی الکترونیکی ( تیکت پشتیبانی ) صحبت کنیم، چگونه تیکت پشتیبانی ارسال کنید؟ کاربرد تیکت پشتیبانی چیست و چرا بهتر است به جای تماس، از طریق تیکت پشتیبانی با کارشناسان انجمن در ارتباط باشید.
 
 تیکت پشتیبانی چیست؟
تیکت پرسیدن سوال کتبی در قالب یک نامه رسمی از کارشناسان است. که کاربر درخواست خود را در قالب تیکت پشتیبانی و یک نامه رسمی ارسال می کند و کارشناسان پشتیبانی انجمن موضوع را بررسی کرده و از طریق سیستم پشتیبانی به کاربر پاسخ می‌دهد که بعد از پاسخ به تیکت، کاربر را از طریق ارسال پیامک مطلع می کنند.
 
اینکه از این سامانه چطور بتوانیم به درستی استفاده کنیم و پرسش و مشکل خود را بطور کامل و شفاف به کارشناس مربوطه توضیح دهیم و پاسخ های درست و کاملی دریافت کنیم کمی ایجاد دغدغه کرده است چرا که به نظر می رسد بیان شفاف مشکل بر روی تیکت کمی سخت تر از بیان آن به صورت شفاهی می باشد، اما همیشه این نوع خدمات دهی شامل مزیت های بسیاری بوده است از جمله :
  • سابقه درخواست‌ها از بین نمی رود.
  • کاربر مجبور به تکرار مداوم درخواست نمی باشد.
  • قابلیت ردیابی تمامی صحبت ها وجود دارد، چون تمامی پاسخ ها مکتوب است.
  • از دیگر مزایای ارسال تیکت این است که در جریان بررسی می توان رضایت کاربر را سنجید و بهترین خدمات را متناسب با سوابق مشکلات کاربر ارائه داد.
 
زمانی که شما تیکت پشتیبانی ارسال می کنید،کارشناسان انجمن موظف هستند در اولویت اول ابتدا تیکت‌های کاربران را بررسی کنند و به سوالات کاربران پاسخ دهند و مشکلات کاربران را پیگیری کنند. تیکت‌ها نسبت به سایر روش‌های ارتباطی مثل تلفن، ایمیل اولویت بالاتری دارد و تمام سعی ما این است که به تیکت‌های پشتیبانی به سرعت پاسخ دهیم.
 
هنگامی که شما تیکت پشتیبانی ارسال می کنید، سریعا درخواست شما به بخش مربوطه جهت پیگیری انجام کار شما ارجاع داده می‌شود تا کارشناسان مربوطه سریعا مشکل شما رو برطرف کنند، علاوه بر این وقتی کاربر تیکت پشتیبانی ارسال میکند تا مشکل یا سوال کاربربه صورت کامل رفع نشده باشد، تیکت در وضعیت فعال باقی می ماند. در این روش ارتباطی در واقع شما قادر هستید دائما درمورد مشکل یا سوالتان با کارشناس مربوطه مکاتبه رو ادامه دهید و آنقدر بحث و تبادل نظر کنید تا مشکل شما در نهایت برطرف شود.
 
مدت زمان پاسخگویی به تیکت پشتیبانی چقدر است؟
مدت زمان پاسخ گویی به تیکت پشیبانی در روزهای کاری از ساعت 9 الی 17 می باشد. کارشناسان پشتیبانی موظف هستند تیکت های کاربران را حداکثر 24 ساعت پس از درخواست کاربر بررسی کنند و به سوالات کاربران پاسخ دهند. مواردی که نیاز به پیگیری و بررسی بیشتر دارد ممکن است به زمان بیشتری برای پیگیری نیاز داشته باشد. ممکن است حداکثر تا 72 ساعت بعد از ارسال تیکت کاربر، پاسخ به تیکت کاربر ارسال می‌شود.
 
لازم به ذکر است در ایام تعطیل رسمی و ساعات غیر اداری پاسخگویی به تیکت ها انجام نمیگیرد.
 
چگونه از جواب تیکت پشیبانی مطلع شویم؟
به محض ارسال پاسخ کارشناس به تیکت شما، جواب کارشناس نیز از طریق پیامک برای شما ارسال می شود و شما از پاسخگویی به تیکت مطلع  می‌شوید.
 
 آداب ارسال تیکت پشیتبانی
  •  از ارسال چندین تیکت پیرامون یک موضوع جدا خودداری نمایید، چرا که این کار از سمت شما باعث می شود پیگیری درخواستتان کندتر و به دلیلی همزمانی تیکت ها تداخلی در پیگیری ایجاد شود که در نهایت به نفع رفع مشکل شما نخواهد بود .
  • از ارسال پاسخ های پشت سرهم خودداری نمایید چرا که این امر باعث می شود تیکت شما به انتهای لیست تیکت ها منتقل شود و زمان بندی طبیعی که می توانست کار شما را سریعتر به پیش برد مختل شود .
  • موارد جدید با موضوعات متفاوت را در تیکت جدید اعلام نمایید و از ارسال پاسخ بر روی تیکت هایی که تاریخ قدیمی تری دارند خودداری نمایید.
  • بسیار اهمیت دارد که در استفاده از سیستم پشتیبانی تنها از حروف و زبان فارسی استفاده شود. استفاده از حروف انگلیسی برای زبان فارسی (فینگلیش) مطلوب نمی باشد.
  • دقت نمایید که ارسال تیکت همانند یک نامه رسمی می باشد بنابراین از ادبیات رسمی استفاده بفرمایید.
  • رعایت احترام متقابل برای حل مشکل مهم است و با کارمند یا کاربر متخلف طبق قوانین برخورد می شود.
  • هنگام ارسال تیکت پشیبانی مشکل خود را به صورت کامل شرح دهید تا کارشناس مشکل شما را بهتر درک کند و پاسخ دقیق به سوال شما ارسال کند.
  • برای پیگیری تیکت پشتیبانی حتما شماره تیکت را همراه داشته باشید، در نظر داشته باشید که بدون شماره تیکت امکان پیگیری تیکت وجود ندارد.
 
شرایط ثبت نام در تیکت پشتیبانی چیست؟
کلیه کاربران و شرکتها می توانند جهت درج تیکت، با ایجاد یک حساب کاربری به سامانه ورود نمایند و از تمام قابلیت‌ها و امکانات استفاده نمایند.
 
چگونه تیکت پشتیبانی ارسال کنم؟
برای ارسال تیکت پشتیبانی وارد سامانه پاسخگویی الکترونیکی شوید
 
 
در صورت عضو نبودن در سامانه یک حساب کاربری ایجاد کنید.
با وارد کردن اطلاعات خود می توانید به راحتی در سایت ثبت نام کرده و از ویژگی های حساب خود استفاده کنید. اگر از قبل عضو سایت هستید ، فقط وارد شوید!
پس از تکمیل و درخواست عضویت توسط شما، یک کد چهار رقمی ، جهت راستی آزمایی اطلاعات ثبتی شما ارسال خواهد شد.
 
ثبت کد چهار رقمی ارسال شده از طریق پیامک به شماره همراه، جهت تایید حساب کاربری
 
پس از ورود به داخل پنل کاربری خود منوی ارسال درخواست را انتخاب نمایید، در اینجا دو بخش به شما نمایش داده می شود: ارسال درخواست جدید، در بخش اول شما می توانید تیکت جدید ارسال نمایید و در بخش دوم می توانید تاریخچه تیکت های خود(تیکت های بسته شده و تیکت های در حال بررسی، پاسخ داده نشده، پاسخ داده شده ، پایان یافته) را مشاهده و پیگیری نمایید.
 
پس از کلیک بر روی گزینه ارسال درخواست جدید با صفحه ای مطابق شکل زیر مواجه می شوید که به بررسی نکات مهم ارسال تیکت پشتیبانی می پردازد. 
 
توصیه می شود قبل از ارسال درخواست جدید از نکات مهم اطلاع یافته تا بتوانید از امکانات ارائه شده بیشترین استفاده را داشته باشید.
انتخاب دپارتمان مورد نظر جهت ارسال تیکت
واحد مربوطه برای پاسخگویی به سوالتان را انتخاب نمایید.
            در قسمت “موضوع” عنوان سوال خود را بنویسید.
اولویت را بر حسب مهم بودن تیکت انتخاب نمایید.
در قسمت “محتوای درخواست” متن سوال خود را به صورت کامل بنویسید.
 
 در صورتی که قصد دارید تصویر یا فایلی را ضمیمه نمایید برای آپلود فایل ها کافیست بر روی لینک انتخاب کنید کلیک کرده، سپس به مسیری که می خواهید فایل آپلود شود رفته و فایل مورد نظر را انتخاب و در نهایت بر روی دکمه بارگذاری کلیک کرده تا فرآیند آپلود کامل شود. حداکثر حجم فایل ها: 10 مگابایت
 
 
روی دکمه بارگذاری کلیک کرده تا فرآیند آپلود کامل شود.
در نهایت دکمه “ارسال درخواست جدید” را کلیک نمایید.
 
زمانی که شما تیکت پشتبانی را ارسال می کنید، وضعیت تیکت شما پاسخ داده نشده است تا اینکه پشتیبانی واحد مربوطه تیکت شما را تحویل بگیرد و در وضعیت در حال بررسی تغییر میکند و بعد از اینکه به تیکت شما پاسخ داده شد وضعیت تیکت شما پاسخ داده شده تغییر خواهد یافت.
 
 
اگر شما در سیستم پشتیبانی ما ضعف مشاهده کردید، خوشحال می شویم نقاط ضعفمان را از طریق واحد انتقادات و پیشنهادات به ما هدیه دهید تا این موارد را برطرف کنیم.
 
در این مطلب سعی کردیم مواردی را که در هنگام تیکت زدن لازم است هر کاربری نسبت به آن آگاهی داشته باشد را عنوان کنیم امیدواریم ارائه مطالب فوق برای شما مسیر پیگیری را آسانتر کند.